Re: Pomiar drogi myszki :-)

Autor: [B7] Yarii <yarii_at_wp.pl>
Data: Sat 18 Dec 2004 - 19:50:15 MET

Mariusz napisał(a):
> Ale reasumująć fajnie, że Linux ma wielu zwolenników, ale jako
> podstawowy system to on jeszcze długo nie zagości w kompach.

nie prawda...kafejki,biblioteki, domowe dedykowane centra multimedialne
ja mam PLD na codzień, chwalę bardzo! jest tylko jeden problem
mianowicie aplikacje do grafiki i dźwięku te z klasy med-end, bo
najnowsze high-endowe w studiach nagrań są już stoponiowo portowane na
inne systemy niż windows

> Najbardziej rozbawił mnie kiedyś koleś, który w pociągu PKP tak
> zachwalał linuxa, że o mało nie przekonał wszystkich w promieniu 10 km.
> Ale najlepsze było jak polecił dziewczynie, która dopiero co zaczynała
> przygodę z kompem (dopiero chciała kupić) od zainstalowania Linuxa i
> nawet nie myślenie o Windowsie... Powodzenia! ;-) LOL

jeśli by była pracowita to czemu nie, ale wpierw przydała by się jej
pomoc kogoś dobrego zeby jej zaprojektował odpowiednio GUI i
zainstalował cały system jak należy...

--
[B7] Yarii
yarii.at.wp.dot.pl