Re: KYOCERA FS600 POMOCY!!!

Autor: Kadmor <kadmor_at_wp.pl>
Data: Sat 18 Dec 2004 - 13:49:35 MET

x4y4 napisał(a):

> hmm podejzewam najgorsze :-(
>
> W czasie jak padaly mi te Kyocery rzucalem kwestie na grupe i odpowiedzi
> byly mniej wiecej w temacie ze drukarka jest fajna bo mozna podlozyc sobie
> pod krzywa noge od stolu i wtedy stol sie nie chibocze.
>
> i tyle co mam na temat Kyocery

Chyba nie jest az tak zle. Okazalo sie, ze podczas wyjecia modulu PU-18
naswietlil sie beben swiatloczuly. Jestem zielony w temacie i dopiero na forum
elektroda znalazlem temat, ze nie powinno sie tego wyciagac na jasne swiatlo. Od
spodu widoczny jest jego fragmencik i takiej wlasnie szerokosci drukowaly mi sie
czarne pasy. Dzis sytuacja poprawila sie do tego stopnia, ze prawie brak pasow
na wydruku, zostal tylko lekki cien. Ponoc po kilkunastu godzinach dochodzi to
do normy.

--
pozdrawiam
krzysiek