Re: Karta TV

Autor: Tomcio <tom_ful_at_wp.pl>
Data: Sat 18 Dec 2004 - 13:44:05 MET

Cos tu niezle namieszane.

> Chciałbym kupić kartę TV, czy ta co mam zintegrowana z GF 4 MX 440
> wystarczy ??
Karta TV zintegrowana w GF 4 ??

> Czy muszę kupić inną ? Jeżeli tak to jaką muszę kupić, chodzi mi głównie o
> nagrywanie np. jakichś reklam, czy coś w tym stylu...
W ogole nie masz karty TV :)

>Czy opłaca się kupować jeżeli telewizor mam oddalony o 60m i jakie wejście
>muszę mieć w TV żebym mógł
> podłączyć tą kartę ??
Heheh. Duuuuze mieszkanie masz ze az 60 m masz do TV. A tak swoja droga na
co ci odbiornik TV do karty telewizyjnej ? :) Jak juz cos to obraz z
odbiornika TV mozesz przesylac do karty telewizyjnej, tylko po co?

To wszystko co napisales nie ma sensu.