Re: KYOCERA FS600 POMOCY!!!

Autor: x4y4 <xxxxyyyy_at_op.pl>
Data: Fri 17 Dec 2004 - 21:09:21 MET

> Podwójny odbity wydruk, blade obrzeża strony ale to nic z tym co się
> stało nagle z dnia na dzień.
> Zaczęła drukować czarne poziome pasy grub. 1cm co około 10cm! Wczoraj
> wieczorem było ok.
> Czy to możliwe aby sama się popsuła tak nagle? Co może być przyczyną?

hmm podejzewam najgorsze :-(
U mnie bylo w ten sposob:
W 97 roku zakupilem 10 sztuk Kyocer FS-600 do firmy. Duza oszczednosc kasy
na pojedynczym wydruku chwalil sprzedawca, bo wymienia sie nie tak jak w HP
caly mechanizm a tylko pojemnik z tonerem. Tego, ze ten pojemnik wymienia
sie w ten sposob, ze odgina sie taki zielony plastikowy cyngiel, ktory
pieknie sie urywa, sprzedawca juz nie dopowiedzial, ale nic to nozyczkami
tez da sie podwazac i wyjmowac toner.
Po 3 latach intensywnego drukowania zaczely sie pojawiac problemy: najpierw
czarna kropka co 5 cm na kazdej kartce w jednej z drukarek, po miesiacu
brudne obrzeza kartek papieru w innej, a na koniec slaby blaknacy wydruk,
ktory dalo sie paluchami rozmazac. I tak oto zadzwonilem do serwisu Kyocery
i dowiedzialem sie ze model ow jest w pewnym sensie przejsciowym i niezbyt
wydarzonym i ze naprawa polegac bedzie na wymianie calego mechanizmu
nagrzewnicy czy ciort wie czego i koszt takiej operacji to 1300 zl brutto i
kupa. Jedna po drugiej trafialy drukarki do magazynu a ostania padla 2002
roku (uzywala ja od poczatku tylko 1 osoba dosc rzadko)
Od tego czasu obiecalem sobie ze nigdy ze swojej strony jakichkolwiek
Kyocer.
Niestety firma zwierzchnia uraczyla nas 3ma Kyocerami FS 1800 + z
"doskonalym" >8-( rozwiazaniem pojemniczka ze zuzytym tonerem, z ktorym to
pojemniczkiem za diabla nie wiadomo co zrobic jak sie juz napelni. Ani
wyrzucic do kosza (ochrona srodowiska) ani wykorzystac bo to podobno
rakotworcze i niezdrowe jak piorun. Wlasciwie to wypadaloby wyslac w
prezencie firmie Kyocera i niech sie ona z tym meczy.
W czasie jak padaly mi te Kyocery rzucalem kwestie na grupe i odpowiedzi
byly mniej wiecej w temacie ze drukarka jest fajna bo mozna podlozyc sobie
pod krzywa noge od stolu i wtedy stol sie nie chibocze.

i tyle co mam na temat Kyocery
zdrowko
x4y4