Karta TV

Autor: Driv3r <drivv3rUSUŃ_at_o2.pl>
Data: Sat 18 Dec 2004 - 12:17:48 MET

Chciałbym kupić kartę TV, czy ta co mam zintegrowana z GF 4 MX 440 wystarczy ??
Czy muszę kupić inną ? Jeżeli tak to jaką muszę kupić, chodzi mi głównie o
nagrywanie np. jakichś reklam, czy coś w tym stylu... Czy opłaca się kupować
jeżeli telewizor mam oddalony o 60m i jakie wejście muszę mieć w TV żebym mógł
podłączyć tą kartę ??

Z góry dziękuję za odp i przepraszam jeżeli to NTG na taj grupie.

--
ZRÓB SOBIE LUB BLISKIM SUPER PREZENT !!! ZAWSZE TANIO!!
ZOBACZ!!! http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=1980894