Re: Radeon TVout i tryb teatralny

Autor: jack <shineme_at_tego_nie_pisac.gazeta.pl>
Data: Fri 17 Dec 2004 - 19:37:31 MET

> Mama Radka z tvout. Często używam trybu teatralnego (mój syn
> ogląda bajkę na tv kiedy ja robię co innego na kompie).
> Robię wtedy małe okienko w rogu z opcją zawsze na wierzchu
> (używam Media Player Classic oraz filtra DivXG400).
> Ważne-okno musi być widoczne. Jeżeli je zminimalizuję lub
> zasłonię innym-na TV mam wtedy to co na monitorze, a film znika.
> Tak jest w przypadku divx, xvid i innych avi.
> Jednak kiedy odtwarzam VCD (playerem jest Roxio Video
> Disc Player)-mogę go zminimalizować, a i tak na TV jest tylko film.
> Bardzo by mi zależało, żebym tak samo mógł zrobić z divx.
> [...]

Ja mam dokladnie jak piszesz ze by Ci zależało - dzieci ogladają bajki z
DivX'a a ja pracuje na komputerze normalnie.Odtwarzać jest zminimalizowany
na "belce" i ja nie widze co leci. Na ekranie film jest pełnoekranowy
oczywiście.
Ustawienia: - NAKŁADKA
Tryb teatralny
Jak wideo źródłowe
4:3 standardowy TV

to nie pierwsza moja ATI i zawsze ustawiam tak samo i dziala.Odtwarzacz
bestplayer - (jesli chcesz moge podesłać na maila 300kB) - filtr DivX G400