Radeon TVout i tryb teatralny

Autor: Grisza <griszamen_at_BEZSPAMU.poczta.onet.pl.invalid>
Data: Fri 17 Dec 2004 - 17:57:45 MET

Witam.
Myślę że to odpowiednia grupa na to pytanie, choć pewnie
niektórzy będą sądzić inaczej,sam miałem wątpliwości.

Mama Radka z tvout. Często używam trybu teatralnego (mój syn
ogląda bajkę na tv kiedy ja robię co innego na kompie).
Robię wtedy małe okienko w rogu z opcją zawsze na wierzchu
(używam Media Player Classic oraz filtra DivXG400).
Ważne-okno musi być widoczne. Jeżeli je zminimalizuję lub
zasłonię innym-na TV mam wtedy to co na monitorze, a film znika.
Tak jest w przypadku divx, xvid i innych avi.
Jednak kiedy odtwarzam VCD (playerem jest Roxio Video
Disc Player)-mogę go zminimalizować, a i tak na TV jest tylko film.
Bardzo by mi zależało, żebym tak samo mógł zrobić z divx.
Ale jak?
Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.

grisza