Re: Test kości pamięci

Autor: Matrix <matrix_at_xsecret.com>
Data: Fri 17 Dec 2004 - 19:03:20 MET

> Nie pod wINDą. Polecam http://www.memtest.org/

ale czy on jest wiarygodny??, dzisiaj sie nalatalem bo cos mnie
podkusilo zeby sprawdzic sobie pamiec memtestem, komp chodzil
normalnie (czasami mial zwiechy ale to b. rzadko) po przejechaniu
pamieci memtestem na samym pocztku zaczal mi sypac bledami, wiec nawet
nie konczylem testu, poszedlem ja wymienic dostalem inna i bedac
przezorny tez ja przetestowalem ta mi zaczela w memetescie wywalac
bledy w ilosci stek tysiecy, ta tez poszedlem wymienialem koles mnie
malo wzrokiem nie zabil ale dal mi nowa kosc tylko teraz juz mam
watpliwosci czy ja sprawdzac, bo jak na nowiutkiej kosci mi zacznie
sypac bledami to watpie zeby mi chcial ja wymienic od reki i bede
musial czekac 2 tygodnie na wymiane (ta nowa pamiec to GoodRam 256MB
PC3200 a stara to jakis INOX byl)

--
Pozdrawiam
Matrix