Re: Jaka p³yta pod Athlona?

Autor: Kapsel <kapsulski_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 16 Dec 2004 - 20:00:23 MET

Thu, 16 Dec 2004 16:29:46 +0100, na pl.comp.pecet, kornik napisa³(a):

> witam, mam plyte abita nf7 i nie polecam jej, wpakowalem sie w nia jak
> glupi bo chcialem miec inna, ale w sklepie jak mi kompa skladali to akurat
> nie mieli i ta mi zaproponowali, a ze jej nie znalem to sie zgodzilem,

Chciales inna, ale sie nie znales...? Co ty gadasz w ogole?

> strasznie niestabilna, sypie sie strasznie w niej wiatrak , co powoduje ze
> sie mostek nagrzewa i sie komp wiesza.

Wentylatory na chipsetach to w ogole sa krotko mowiac gowniane. Wiatrak na
moim gigabyte 7VAX po miesiacu wyl tak glosno ze muzyki nie moglem
normalnie sluchac, a przy rozruchu to przez pierwsze 30 sekund w ogole
koszmar.

Teraz mam radiator zalmana i swiety spokoj z wentylatorami na chipsetach.

> teraz mam zaprzyjazniony sklep komputerowy i z zasady
> nie sprowadzaja tej plyty zeby nie miec problemow ze zwrotami,

Nie mam pytan. Plyta tak popularna, duzo o nich mowia i zazwyczaj
pozytywnie, a tu jakis sklep nie sprowadza bo nie chce problemow... moze
niech sie zajma dystrybucja ECSa? Moze sie jeszcze zalapia na codegena,
bedzie dobry team ;)

> ja dalem za plyte kolo 300zl jak ja kupowalem, niektorzy
> kumple kupowali rozne plyty abita , asusa i innych i nam sie posypaly
> plyty, a jeden co kupil sobie najtanzsa plyte za jakies 130zl asrock chodzi
> mu stabilnie i nic sie nie wiesza

Asrock to akurat low-endowy produkt asusa =)

Reasumujac - nie chce najezdzac ani na Ciebie ani na Twoich kumpli. Nie
wiem co Wy robicie ze swoimi mobo, ale jak sie jakas posypie to sie ja
oddaje po prostu (choc fakt ze wiaza sie z tym pewne problemy). Moze
mieliscie pecha, a moze wam wciskaja produkt ktory zostal przez innych
klientow zwrocony..? Slyszalem o takich sklepach gdzie jak ktos cos odda,
to wciskaja to pozniej nastepnemu klientowi :D

Co do Gigabyte'a - mialem jedna niezla plyte, bylo troche problemow ale
ogolnie OK. Teraz mam abita (AN7) i jestem naprawde zadowolony. Dobrze
przemyslany produkt, widac profesjonalizm i nowatorstwo, a kreci sie na
niej pieknie. Oczywiscie pomijam temat baziewnych wentylatorow na
chipsetach, bo nie slyszalem zeby gdzies montowali porzadne ;)

--
Kapsel
  kapsulski(malpka)poczta.onet.pl