Re: Jaki wybrać ROUTER??

Autor: r. <nomail_at_mail.pl>
Data: Thu 16 Dec 2004 - 08:51:21 MET

> Ja bardzo chce wymienić dotchczasowe Pentium 166 , z fereesco na pokładnie ,
> które normalnie działa bez zarzutu na "normalnego" routera z 2 powodów,

do ww przez ciebie zastosowan freesco sie nie nadaje. na tym sprzedzie
pojdzie spokojnie pelny linux.

> 1. Stary sprzęt głośno chodzi i praktycznie w każdej chwili może paść
> zasialcz i coś jeszcze ze sobą zabrać

za smieszne pieniadze kup sobie 2gi podobny sprzet na backup

> 2. Jak taki komputer chodzi 24h to kosztuje mnie miesięcznie 50 zł , ( kiedy
> cały rachunek za prąd przychodzi do mnie na 120 zł , a sam router wyrabia z
> tego 50 zł , to dużo )

oj,, nie sadze... taki komp to max 20zl... wymien zarowki i grzalki w
domu na energooszczedne ;)

> wolę wieć kupic urządzenie ciche , które będzie brało mało prądu nawet jak
> ma być drogie to wezmę na raty po 50 zł :)

mam podobny sprzet - i jest cichy. zlikwidowalem wiatraki na rzecz
wiekszych radiatorow.

pozdrawiam
r.