Re: Jaki wybrać ROUTER??

Autor: Kosu <k_at_wroc.ws>
Data: Thu 16 Dec 2004 - 09:05:35 MET

Witam,
Ja jedank berdzo nie chce żadnego komputera z freesco czy innymi linuksami ,
wole kupic droższe urzadzenie , a nie myśleć jak wyciszyć tańsze , nie mam
za dużo miejsca w domu na trzymanie kolejnych komputerów na buckup , bardzo
wieć dziękuję za przekonywanie mnie do taniego sprzętu i samodzienlej
instalcji. Wiem jak to jest bo coś takiego sobie sprawiłem i chodzi już z 6
miesięcy bez problemu,
ael teraz chce mały , cichy enegrooszczędny drogi router który :

1. Bedzie dzieli łącze DSL z Dialogu , 1 Mbit / 256kbit , ale będzie też
obsługiwał szybsze połączenia oraz internet z kablówki. Dzielenie łacza o
stałym i zmiennym IP.
2 Będzie miał forwardowanie portów
3. Będzie można postawić siec Lan na stałym IP
4.Będzie miał ograniczenie że działa , czy też "podaje" łącze od IP
xxx.xxx.xxx.1 do IP xxx.xxx.xxx.23.
5. Będzie miał możliwość ograniczania łacza internetowego na poszególne IP
oraz grupy IP, ( fajnie by było jakby ograniczał zarówno "pobieranie" i
"wysyłanie" )
6. Będzie dobrze pracował z dodatowym switchem.
7. P2P będzie dużo używana więc raczej dużo pamięci..
8.Fajnie by było jakby konfiguracja była przez www i po polsku, extra jeśli
będzie pokazywał graficzne wykresy kto ile ciganie skąd ,, itp ..

bardzo wiec proszę o odpowiedzi na temat konkretych modeli.
Dzięki wielkie

KOSU