Re: Jaki wybrać ROUTER??

Autor: Kosu <k_at_wroc.ws>
Data: Thu 16 Dec 2004 - 08:42:09 MET

Witam,
Ja bardzo chce wymienić dotchczasowe Pentium 166 , z fereesco na pokładnie ,
które normalnie działa bez zarzutu na "normalnego" routera z 2 powodów,

1. Stary sprzęt głośno chodzi i praktycznie w każdej chwili może paść
zasialcz i coś jeszcze ze sobą zabrać
2. Jak taki komputer chodzi 24h to kosztuje mnie miesięcznie 50 zł , ( kiedy
cały rachunek za prąd przychodzi do mnie na 120 zł , a sam router wyrabia z
tego 50 zł , to dużo )

wolę wieć kupic urządzenie ciche , które będzie brało mało prądu nawet jak
ma być drogie to wezmę na raty po 50 zł :)

Może ktoś zna konkretny model ?

KOSU

Użytkownik "Łukasz Góralczyk" <lukasz@goraNOSPAMlczyk.com> napisał w
wiadomości news:cpqjfa$788$1@nemesis.news.tpi.pl...