Re: Karta TV - jaka kupic?

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Wed 15 Dec 2004 - 08:35:30 MET

Użytkownik "Tomcio" <tom_ful@wp.pl> napisał w wiadomości
news:cpn23b$bjk$1@inews.gazeta.pl...

> Obraz taki sam, tyle ze sygnal mozesz miec bez smieci bo w koncu z
> satelitki prosto.

Czemu wypowiadasz sie jak nie widziales? To jak porownanie VHS do DVD -
no w sumie obraz taki sam - to samo widac, a ze roznica w jakosci, to
juz nie wazne.

> Z tunerem mam miec wiekszy problem niz z DVB? A to czemu?

Problem jest ze sterownikami, z jednymi dziala, z innymi nie, czasem nie
chce zadzialac na nowszych sterach, czasem na starszych, jak uaktualnisz
sterowniki, to byc moze tez bedziesz musial pobawic sie w zonglerke ze
sterownikami od karty TV. A jak zmienisz directX to masz to samo znow.
Muj kumpel mial Avermedie i mial takie problemy. A jak zmienil karte
graficzna i odinstalowal dokladnie DirectX i sterowniki od grafiki, to
mu sie system zawieszal, jak chcial sobie wlaczyc TV, skonczylo na tym,
ze sprzedal ta karte za 50 i kupil sobie SS2 i jest zadowolony.

> W tunerze tez nagrywasz do mpeg2.

Tak, tylko ze karta zapisuje na dysk strumien z satki, a jak wylaczysz
podglad, to nie masz praktycznie zadnego obciazenia procesora. Ja bez
problemu i bez zadnych spowolnien w tym czasie moge grac np w Doom3 lub
NFSU lub jaka kolwiek inna gre, roznice widac dopiero przy wczytywaniu
czegos dluzszego z dysku.

> A tak poza tym kolega chce kablowke ogladac wiec na czorta mu
> satelitka :)

Bo moze nic nie wiedzial o takim sposobie ogladania TV?

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl