Re: Karta TV - jaka kupic?

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 15 Dec 2004 - 15:04:13 MET

BQB napisał:

> Problem jest ze sterownikami, z jednymi dziala, z innymi nie,
> czasem nie chce zadzialac na nowszych sterach, czasem na
> starszych

Racja. Ja zaliczyłem już 4 różne tunery analogowe. Teraz mam w
jednym kompie AVerMedia TVPhone 98, a w drugim Lifeview FlyVideo
2000. W obu przypadkach zawsze miałem jakieś problemy ze
sterownikami: albo coś nie chciało ze sobą gadać, albo nawet
stare, sprawdzone sterowniki przy którejś instalacji systemu
odmówiły współpracy. Być może problemów nie mają ci, którzy nic
przy kompie nie dłubią. Dla mnie zmiana czegokolwiek w slotach
PCI oznacza problem z którymś z tunerów. Oczywiście temat opanowałem
już do perfekcji i świetnie sobie z tym radzę, ale nie jest to
najwygodniejszym rozwiązaniem.

> Bo moze nic nie wiedzial o takim sposobie ogladania TV?

Tu też masz rację. Mimo, że ja nie mam możliwości technicznej
zamontowania czaszy za oknem, to sam zawsze proponuję znajomym
najpierw SkyStar 2. Większość reaguje w ten sam sposób: "To tak
można? Za darmo?" No cóż, nie każdy musi to wiedzieć. A że jakość
telewizji satelitarnej bije na głowę rozwiązania analogowe, to
trzeba standard promować :)

--
     \^^^^/             Pozdrawiam, Sniper              \^^^^/