Re: Karta TV - jaka kupic?

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Wed 15 Dec 2004 - 08:40:56 MET

Użytkownik "FADO" <katowiec@wp.pl> napisał w wiadomości
news:cpnccb$9b9$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Dzieki za wstepne info a warto kupic uzywana? Moze jakies sugestie co
> do
> ceny i modelu?

No to ja polecam SS2 rev 2.6x nowa okolo 300-350. Jak znajdziesz 2.3 to
do 200 moze byc, bo w tej wersji sie troche grzala i w cieplejsze dni
trzeba ustawic jakis wentyl, zeby na nia wial. Twinhan tez jest niezly,
ale chodzi na nim mniej programow, ale zaleta jest tez dolaczony do
niego pilot. Odnosnie cen to nie wiem, po ile moga chodzic - spojrz na
allegro. Odnosnie innych uzytkownikow - tu masz ciekawe forum
http://dvb-board-pl.com
Warto poczytac.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl