Re: Przegrzany NB?

Autor: Kapsel <kapsulski_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 13 Dec 2004 - 23:02:54 MET

Mon, 13 Dec 2004 21:48:28 +0100, na pl.comp.pecet, Michał Łukaszek
napisał(a):

> Witam,
>
> Mam płytę Gigabyte'a GA-7VAX (KT400). Ostatnio, zmęczony hałasowaniem
> wiatraczka na NB postanowiłem zmienić go na radiator Zalmana ZM-NB32J.
> Czy jest możliwe, że ten Zalman to za mało dla NB KT400?

Nie tak dawno wlasnie na GA-7VAX postanowilem wywalic ten wyjacy traktorek
z chipsetu i wsadzilem blekitnego zalmana (sa dwie wersje, nie pamietam
oznaczen, niebieska jest wyzsza). Wszystko chodzilo bez wiekszych
problemow, co prawda nie obrabialem na kompie wideo, ale sluzy mi do
roznych czasem "mocozernych" zadan i nie zauwazylem wiekszych zmian w
stabilnosci. Zwiesil sie 2 razy w ciagu ponad 2 miesiecy, nie wiem
dokladnie co bylo winne.

Dodam ze nie bylo dodatkowych wentyli ani nic, no moze tylko chieftec 1136h
z wentylatorem wewnatrz obudowy do wyciagania cieplego powietrza.

Zapytam kontrolnie - paste nalozyles? :D

--
Kapsel
  kapsulski(malpka)poczta.onet.pl