Re: Przegrzany NB?

Autor: Michał Łukaszek <prism_at_hornet.wytnijto.eu.org>
Data: Mon 13 Dec 2004 - 23:25:23 MET

Kapsel napisał:

> wsadzilem blekitnego zalmana

Hm. W takim razie założyłeś ten "wyższy" model radiatora (bodajże NB46J?).

> Dodam ze nie bylo dodatkowych wentyli ani nic, no moze tylko chieftec
> 1136h z wentylatorem wewnatrz obudowy do wyciagania cieplego powietrza.

> Zapytam kontrolnie - paste nalozyles? :D

Oczywiście. Miałem do wyboru - albo klej termoprzewodzący, albo pasta i
kołki. Wybrałem kołki, bo klej się jeszcze przyda a w płycie są otworki do
montażu.
Tak sobie obserwuję zachowanie kompa z tym, prowizorycznie założonym,
dodatkowym wentylatorem i zaczynam się utwierdzać w przekonaniu, że jednak
brak wentylatorów "wokół" jest przyczyną. Zależało mi na pozbyciu się
wiatraków, a w chwili obecnej to wydałem kasę na radiator i i tak musiałem
założyć wiatrak :-( To już chyba tak musi być, że jak chłodzenie wodne to
chłodzenie wodne - i trzeba chłodzić wodą wszystko, albo nic.

Może ktoś ma do sprzedania blok wodny na NB pasujący do cpc 12dB?

--
pozdrawiam,
PriSM (Michał Łukaszek)