Re: Gigabyte GA-8TRS350MT ktoś z tą płytą walczył?

Autor: Anka <anna-malikWYTNIJTO_at_wp.pl>
Data: Mon 13 Dec 2004 - 22:02:33 MET

> Płyty ze zintegrowaną grafiką kupuje się do biura, gdzie są używane do
> tekstów, internetu, gg, subiekta itd.
> I absolutnie !!! nie służą do tego żeby przypadkiem jakieś gry na nich
> uruchamiać, ( z wyjątkiem pasjansa dla Pani
> w sekretariacie ),
>
> I tylko nie mów,że nie wiedziałeś ;)  ??

Hmm.... NOwe płyty mają juz radeona 9200 na sobie. I do Twojej informacji na
tej zintegorwanej karcie chodzi płynnie np: Fifa 2004, PES, jakies wyścigi
typu colin mcrae i formula 1. Oraz cała masa gier włącznie z całą pula
strategii z Heroes na czele. :) Chodzą nawet te jakieś typowe nawalanki typu
strzelaj i zabijaj.

Czasy się zmieniły, i o ile 5 lat temu na grafika na płycie kojarzyła się z
zacinajacym się saperem :), to dzisiejsze to już półbestie.

I tylko nie mów, że nie wiedziałeś o tym :)

ps. Moja grafa na płyci radzi sobie z każdą grą jaką mam oprócz włąśnie pewnej
w OPEN GL-u:)

Anka