Re: Gigabyte GA-8TRS350MT ktoś z tą płytą walczył?

Autor: Paweł Chrobak <beefens-antyspam-_at_o2.pl>
Data: Tue 14 Dec 2004 - 08:32:56 MET

> Czasy się zmieniły, i o ile 5 lat temu na grafika na płycie kojarzyła
> się z zacinajacym się saperem :), to dzisiejsze to już półbestie.
>
> I tylko nie mów, że nie wiedziałeś o tym :)

Szczerze ?? to nie wiedziałem ;) naprawde ;)
Co do tego ,że półbestie, to się zgadzam, bo ten radek i tak bedzie
wolniejszy
niz taki sam radek na osobnej karcie. A to przez współdzielenie pamięci.
Ale masz rację ,że do wielu gier powinno wystarczyć.

Próbowałaś tych sterowników ?? to referencyjne gigabyte, choć myslę ,że to i
tak są oryginalne , nie ruszane Ati:

http://tw.giga-byte.com/MotherBoard/Support/Driver/Driver_GA-8TRS350MT.htm