Re: Jak sprawdzic pamięć garfiki?

Autor: p3pE <g_o_d_1_0_7_at_ATgazeta.pl>
Data: Mon 13 Dec 2004 - 13:42:09 MET

Marek Lewandowski wrote:

> Mam pytanko jak sprawdzić karte grafiki. Mam komputr który nie chodzi
> najlepiej czeste zwisy itp.
> W dawnych czasach używałem cheki'ta do testowania sprzetu była tam opcja
> testuj pamieć karty grafiki.
> (przydawało sie przy podkręcaniu kompa częstotliwością taktowania szyny)
> Teraz mam podejżenie że moja karta pada. Po niebieskim ekranie wciśniecie
> dowolnego klawisza powoduje czarny ekran w białe pionowe przerywane linie.

Spalony chipset w karcie grafiki. Tez tak mialem. W trybach windowsa
(czyli np 800x600 lub 1024x786 obraz jest ale wolne 2d tzn np przy
przewijaniu stron internetowych male fps) a w trybach z niska
rozdzielczascia np w DOS albo przy ustawieniach BIOSa biale pasy. W
serwisie powiedzieli mi ze to wina przestawienia mnoznika i szyny na
wieksza. Racja bo wymienialem procesor i z AMD K6-2 333Mhz na AMD K6-2
550Mhz zmienialem te ustawienia na plycie glownej.

Pozrawiam