Jak sprawdzic pamięć garfiki?

Autor: Marek Lewandowski <lewan_m_at_poczta.antyspam.onet.pl>
Data: Mon 13 Dec 2004 - 13:03:00 MET

Mam pytanko jak sprawdzić karte grafiki. Mam komputr który nie chodzi
najlepiej czeste zwisy itp.
W dawnych czasach używałem cheki'ta do testowania sprzetu była tam opcja
testuj pamieć karty grafiki.
(przydawało sie przy podkręcaniu kompa częstotliwością taktowania szyny)
Teraz mam podejżenie że moja karta pada. Po niebieskim ekranie wciśniecie
dowolnego klawisza powoduje czarny ekran w białe pionowe przerywane linie.

Athlon XP1800+ asus k133, 256MB GF2MX64MB tv out

            Marek