Re: Czy taka "zamiana" za dopłatą się opłaca?

Autor: szelas <szelas_at_ODSPAMIACZgazeta.pl>
Data: Mon 13 Dec 2004 - 11:01:48 MET

Witam,

Jeżeli z tymi latami jest tak jak piszesz to ja ci radzę odpuść :)
Nie wiem jaka jest różnica w wydajności - od tego są onaniści sprzętowi
- ale uważam że szkoda kasy.
poza tym czas idzie niestety do przodu i zapewniam cię ze procenty
maleją a nie rosną :)

A tak na serio, to jeżeli cie stać to kup ją, najpierw będzie wielka
radocha z dodatkowych klatek na sekundę a potem.... przypomnisz sobie,
że dzisiejsze gry jeszcze nie potrzebują takiej mocy, a jak się już
takie pojawią to ta nie bedzie już kartą topową.

pozdrawiam,
szelas

PS a za 1000zł można sobie jakiś gadżet fajny kopić pod choinkę :)