Czy taka "zamiana" za dopłatą się opłaca?

Autor: Norbert <norbas_at_op.pl>
Data: Mon 13 Dec 2004 - 06:04:23 MET

Mam możliwość za dopłatą około 1000zł zamienić moją kartę graficzną
Loadtek Winfast A380 TDH FX5950Ultra 256MB 256bit VIVO na Gainward GeForce
6800 Ultra/2600 TV-DVI-DVI GOLDEN SAMPLE.
1000zł to dla mnie suma nie mała ale może by się udało wyskrobać.
W gry gram średnio przez 25% spędzanego przed komputerem czasu jednak jak
już gram to 1280x1024 i full detale.
Jak narazie nie udało się żadnej grze "zaciąć" ale zapewne za jakiś czas
pojawią się tytuły które będą w stanie to zrobić. Hmmm... tak czytam to co
piszę i trochę się sam z siebie śmieje ale to chyba jeszcze oznaka
zdrowego rozsądku.
Jednak poprostu lubię mieć bardzo dobry sprzęt w budzie.
Niektórzy nazwą to pewnie głupotą , inni snobizmem ale zapewniam , że nie
chodzę i nie chwalę się sprzętem bo choćby i lata już nie te i w głowie
jakby inne wartości.
Dlatego pytam was grupowicze co byście zrobili na moim miejscu. Brać czy
dać na wstrzymanie ?
W przypadku jakiej wysokości dopłaty taka zamiana ma sens?
:-)
PS. Nie mogę doczytać na google wiec moze ktoś bedzie zorientowany...czy
ten gainward ma wbudowane VIVO???
A jesli nie czy jest w ogole wersja z VIVO?

Pozdrawiam serdecznie

--
*** P4-3GHz, 1GB-HYPERX, ABIT-IC7 MAX3 *** P3-1GHz, MSI-6337, 512SDR ***