Zepsute MoBo?

Autor: Mirek <mirek88_at_go2.pl>
Data: Mon 13 Dec 2004 - 10:43:19 MET

Problem wygląda następująco: od pewnego czasu komputer zaczął działać
bardzo wolno, okazało się że HDD jako Primary Master i cdrom - Primary
Slave działają w trybie PIO pomimo tego że system (WinXPSP2) ma
ustawione DMA, po przełączeniu napędów na Secondary HDD i CDROM
pracują w trybie UDMA i tak je na razie podłączyłem, w BIOSie wszystkie
kanały ustawione poprawnie, kabelki zmieniane. Winowajcą jest jak sądzę
ECS K7VZA, chyba że coś pominąłem....(Zasilacz OK ;) )

Pozdrawiam
Mirek