Re: czy moje zdziwienie jest bezpodstawne

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Mon 13 Dec 2004 - 10:37:26 MET

Użytkownik "B4rt" <wassupp@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cpi8bo$5fl$1@dami.news.tkdami.net...
> Witam wiec tak zakupilem Athlona 64 3000 i w systemie widzi mi go w
> przeciez w zakladce procesory jako jeden procesor.... a z tego co
> widzialem procesory Pentium 4 HT wykrywa jako 2 procesory wiec co
> jest grane ?? czy Athlona dobrze wykrywa czy cos pokopane ??

A co przeszkadza ci to? Co za roznica dwa wirtualne procesory, czy jeden
caly? Ja w pracy mam 4 widoczne, choc w rzeczywistosci tylko 2xXeon a
roznice widac tylko w programach wykorzystujacych 2 lub wiecej
procesorow.
Prosze to bez komentarzy, nie potrzebnie by bylo o tym poraz kolejny
dyskutowac. Znowu jeszcze wyjdzie z tego z 500 postow.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl