Re: CRT na LCD czy warto ?

Autor: Sir Goodbeer <mamrozy_at_nape.wytnij.to.pl>
Data: Mon 13 Dec 2004 - 09:02:43 MET

> Czy do moich zastosowań przesiedlibyście się na LCD czy poczekali jeszcze
> na jakieś następne generacje matryc itd.
> Pozdrawiam i przepraszam za rozwlekłość.

Ja kupilem LG 1730 z DVI i gralem wczoraj w Unreal Tournament i CS i nie
zauwazylem efektu smurzenia, wiec nie ma obaw.
Jednak sensowne odwzorowanie kolorow bardzo ciezko ustawic na tym
monitrze... niestety
ale do normalnych - nie graficznych zastosowan nie sprawia to zadnego
klopotu
 zdroweczka zycze
Sir