Re: FAT - NTFS

Autor: INDYGO29 <Indygo29_at_vp.pl>
Data: Sun 12 Dec 2004 - 17:31:34 MET

Jeśli Masz partycję większą niż 32 GB to jest problem.
Ponieważ po sformatowaniu jej na NTFS nie mozna już powrócić na FAT 32.
Miałem sam tak i na własnej skórze się przekonałem.
Pomogło dopiero nisko poziomowe formatowanie całego dysku ( Makstor 80 GB )
A co do współpracy różnych systemów z różnymi typami formatów partycji to
WIN 98 nie zobaczy partycji z NTFS w WIN 2000 bo poprostu nie potrafi jej
obsługiwać.
Pozdrawiam.

AMD Athlon XP 1700+
Abit NF7-S v2.0 , GooDRAM 2 x 256 MB (400 MHz PC 3200 DDR SDRAM)
SHAPIRE Radeon 9600 PRO
SyncMaster 795DF/795MB
Maxtor 80 GB, 7200 RPM, Ultra-ATA/133
CD-RW GCE-8481B