Re: SB AWE64 ISA - problem

Autor: Krzysztof Pawleta <pawletak_at_onet_ZAMIEN_poczta.pl>
Data: Sat 11 Dec 2004 - 21:35:26 MET

szpon wrote:

> Nie, to nie to. Gdyby nie był włączony (zresztą nie da się go włączyć /
> wyłączyć - jeżeli karta go ma to jest włączony;

Oj, nie zawsze! Tak w ramach przypomnienia:
 - jeżeli się włączy w regulacji głośności (lub w sterownikach)
dźwięk 3D, to FullDuplex jest AUTOMATYCZNIE wyłączany;
 - nadawanie i odbiór MUSI się odbywać z taką samą częstotliwością
(swego czasu sporo używałem CoolTalk'a Netscape'a oraz buddyPhone
i wszystko działało OK ;-)
 - jest od groma sterowników do SB-AWExx i każde działają inaczej -
radzę poszukać innych (jak zauważyłem nasz XP - niestety ja na AWE
używałem max NT4 - już ten system miał problemy z FullDuplex'em na
niektórych sterach...)

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak@poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|