Re: SB AWE64 ISA - problem

Autor: szpon <szpon_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Fri 10 Dec 2004 - 09:38:07 MET

Luka Vandergaart wrote:
> -~*Krzysiek*~- <da whatever>

> Wlacz Full Duplex w sterownikach jesli nie jest wlaczony.

Nie, to nie to. Gdyby nie był włączony (zresztą nie da się go włączyć /
wyłączyć - jeżeli karta go ma to jest włączony; to jest nazwa funkcji a nie
opcji karty ;-D). Mówię: trzeba wyregulować (zmniejszyć) poziom czułości
mikrofonu. Żeby się aktywował przy niższej mocy dźwięku. Ewntualnie można
głośniej do mikrofonu mówić :-)

PS. Też lubię Sisters of Mercy - o ile w stopce piszesz o tym co myślę ;-)

--
Piotr Slawinski
- [ HOME ] http://www.alphasoft.org, http://lisa.alphasoft.org