HP Compaq nx 9020 i dioda wskazujaca zasilanie

Autor: Arek Sowa <arkadiusz_sowa_at_o2.pl>
Data: Sat 11 Dec 2004 - 20:45:20 MET

Witam.
Mam pytanie do wlasicieli laptopa HP Compaq nx 9020. Czy przy naladowaniu
baterii 100% i podlaczonym zasilaczu zawsze swieci sie (na zielono) dioda ze
znaczkiem blyskawicy?
U mnie dioda ta swieci sie na zolto podczas ladowania baterii, nastepnie
zmienia kolor na zielony gdy poziom naladowania baterii osiagnie 100%. Ale
po odlaczeniu na chwile zasilacza (lub wylaczeniu laptopa) i podlaczeniu go
ponownie, dioda ta sie juz nie swieci. Zgodnie z instrukcja powinna sie
swiecic zawsze, gdy poziom naladowania baterii wynosi 100% i podlaczony jest
zasilacz.
Otrzymuje sprzeczne informacje z serwisu HP. Laptop juz 3 razy byl w
serwisie, mial wymieniana plyte glowna z powodu losowego resetowania sie
BIOSu i problemow z bezprzewodowa karta sieciowa.
Problem moze wydawac sie banalny, ale po ciaglych problemach z tym sprzetem
mam podstawy sadzic, ze takie zachowanie tez nie jest poprawne i czy nie
bedzie zrodlem wiekszych problemow w przyszlosci, gdy skonczy sie gwarancja
:-). Chcialbym sie upewnic.
Z gory dziekuje,

--
Arek