Re: Nowy komp - problem... drugi raz to samo ?!!? dla specow

Autor: CFR <cfr_at_antyspam.poczta.onet.pl>
Data: Sat 11 Dec 2004 - 20:48:41 MET

.:p.biernacki:. napisał(a):

> tak na athlona 1700+

Teraz tylko pozostaje dorwać innego bartona i będziesz wiedział -
procek. Swoją drogą możesz napisać do producenta i zadać im pytanie. Co
jest grane? I dlaczego nie mogę używać Bartona?!? SZOK!!
Ciekawe czy inni użytkownicy tejże płyty mają podobny problem. To jest
raczej nieprawdopodobne aby ten model nie mógł obsłużyc Bartona. Napewno
płyta przeszła sporo testów. A może Ty masz ciekawego pecha ;P

Pozdrawiam
CFR

BTW.