Re: Dell Latitude D505 czy California Access M510C?

Autor: muniek <muniek241_at_wp.pl>
Data: Sat 11 Dec 2004 - 20:30:58 MET

Użytkownik "NJE" <wuj2@wp.pl> napisał w wiadomości
news:cpddq0$eis$1@news.onet.pl...
> Dziś kupuję laptopa, już dłużej nie mogę czekać. Ostatecznie waham się
> między tymi dwoma:
>
> California Access M510C
> http://www.karen.pl/KatItem.asp?id=18&KatItemCId=2516
>
> Dell Latitude D505
> http://www.karen.pl/KatItem.asp?id=2004&KatItemCId=2626
>
> Wiem, że CA ma fatalną renomę, ale podobno ten M510C jest OK (jest to
notek
> produkcji MSI). Dell ma trochę słabszą konfiguracja, ale to Dell. Proszę o
> pomoc w wyborze.

Hmm, jak pooglądałem sobie zdjecia na w/w stronie to faktycznie na CA
widnieje nakljeka MSI. I teraz pytanie czy oby na pewno zdjęcie jest
prawidłowe ?? ;-) Bo jeśli to faktycznie MSI to nie ma się co zatsanawaić
tylko brać, ale z drugiej srony rodzi się pytanie dlaczego MSI jest w CA :)
Pozdrawiam
Piotrek