Jak odzyskac dane

Autor: Nieuswiadomiony <p.rudnicki_at_gazeta.pl>
Data: Wed 08 Dec 2004 - 00:13:43 MET

Witam

mam problem ktory zrobilem przez w sumie glupote. Otoz chcialem
przeinstalowac winde w celu przyspieszenia kompa. I zrobilem to. Ale po
odpaleniu kompa zdecydowanie wieksza czesc plikow zostala utracona. Ale co
dziwne gdy sprawdzam ilosc zajetego miejsca we wlasciwosciach dysku okazuje
sie ze mam 9 GB danych kotrych nie widac. przed formatem wlasnie te 9 GB
bylo w moich dokumentach. Po formacie moje dokumenty sa puste ale miejsce na
twardym jest zajeta

co zrobic???
prosze o pomoc

pozdrawiam