Re: Jak odzyskac dane

Autor: Kajetan Staszkiewicz <kajtek[-no-spam->
Data: Wed 08 Dec 2004 - 10:01:17 MET

Dnia środa, 8 grudnia 2004 00:13,Nieuswiadomiony napisał(a):

> mam problem ktory zrobilem przez w sumie glupote. Otoz chcialem
> przeinstalowac winde w celu przyspieszenia kompa. I zrobilem to. Ale po
> odpaleniu kompa zdecydowanie wieksza czesc plikow zostala utracona. Ale co
> dziwne gdy sprawdzam ilosc zajetego miejsca we wlasciwosciach dysku
> okazuje
> sie ze mam 9 GB danych kotrych nie widac. przed formatem wlasnie te 9 GB
> bylo w moich dokumentach. Po formacie moje dokumenty sa puste ale miejsce
> na twardym jest zajeta

Windows 2k/XP ?

Jesteś pewien że dysk był formatowany? Wydaje się być raczej nimożliwym, aby
po formacie liczył poprzednią pojemność.

Jeżeli formatu nie było, to:

Zapewne przy instalacji porobiły się nowe katalogi z profilami użytkowników.
Czy twój manager plików pokazuje pliki ukryte? Ustaw go, by pokazywał i
zobacz co siedzi w c:\Documents & Settings - tam moga być dane starych
kont.

--
pozdrawiam
Książę Vegeta