Re: IBM PC Server 310 8639 MXT i problem

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Tue 07 Dec 2004 - 14:32:28 MET

Użytkownik "Marek Michalkiewicz" <spamtrap@amelek.gda.pl.invalid> napisał w
wiadomości news:cp457e$546$1@alf.lan.amelek.gda.pl...
> Kolega mnie prosil o pomoc - ma taka (dosc stara) maszynke i problem:
> padla bateria podtrzymujaca CMOS-a, nie udaje sie wejsc do setup-a.

No to padla bateria czy do setupa chcesz wejsc? Wymieniles baterie? Jaki to
ma zwiazek - po co wchodzisz do setupa ? Bo bateria padla? Nie rozumiem...

> Podejrzewam, ze wlasciwy program "setup" jest na dyskietce (wiem,
> ze przynajmniej niektore IBM-y kiedys tak mialy). Googlalem, ale
> jedyne co udalo mi sie znalezc (poza roznymi cennikami) to strona:

Ostatnio dostalem IBM Pentium 100 do ozywienia i znalazlem jakos bez
problemu nawet update BIOSa (bo byl jakis inny jezyk) i wszystko smigalo az
milo. Az nawet przekonalem sie ze co marka to marka - IBM mnie nie zawiodl w
tej kwestii, wszystko dostepne w internecie.

Nie podales modelu co to za sprzet!

--
pzdr
rb