Re: IBM PC Server 310 8639 MXT i problem

Autor: Marek Michalkiewicz <spamtrap_at_amelek.gda.pl.invalid>
Data: Tue 07 Dec 2004 - 15:41:10 MET

Robbo <robbo@i.luv.spam.com> wrote:

> No to padla bateria czy do setupa chcesz wejsc? Wymieniles baterie? Jaki to
> ma zwiazek - po co wchodzisz do setupa ? Bo bateria padla? Nie rozumiem...

Moze wyrazilem sie niejasno - sprzetu osobiscie nie widzialem, tylko
opisalem problem na podstawie tego, co mowil mi kolega. Sprobuje
jeszcze uscislic. Skoro bateria padla, to pewnie jakies ustawienia
BIOS-u sie skasowaly i po jej wymianie przydaloby sie je przywrocic.

> Ostatnio dostalem IBM Pentium 100 do ozywienia i znalazlem jakos bez
> problemu nawet update BIOSa (bo byl jakis inny jezyk) i wszystko smigalo az
> milo. Az nawet przekonalem sie ze co marka to marka - IBM mnie nie zawiodl w

Marka to marka - ale z dyskami IBM to roznie bywalo, teraz juz Hitachi ;)

> tej kwestii, wszystko dostepne w internecie.

Tylko gdzie konkretnie, bo do tej pory znalazlem to co opisalem
(linki do plikow, ktorych juz nie ma na serwerze ftp.pc.ibm.com -
byly tam jakies kilka lat temu pewnie...)?

> Nie podales modelu co to za sprzet!

Podalem (rowniez w temacie): IBM PC Server 310 8639 MXT

Marek