IBM PC Server 310 8639 MXT i problem

Autor: Marek Michalkiewicz <spamtrap_at_amelek.gda.pl.invalid>
Data: Tue 07 Dec 2004 - 12:46:54 MET

Kolega mnie prosil o pomoc - ma taka (dosc stara) maszynke i problem:
padla bateria podtrzymujaca CMOS-a, nie udaje sie wejsc do setup-a.
Podejrzewam, ze wlasciwy program "setup" jest na dyskietce (wiem,
ze przynajmniej niektore IBM-y kiedys tak mialy). Googlalem, ale
jedyne co udalo mi sie znalezc (poza roznymi cennikami) to strona:

http://inf33-www.informatik.unibw-muenchen.de/infothek/computer/tutorial/eprmhtml/eprxa/63027.htm

z linkami do nie istniejacych juz plikow na jakims serwerze IBM-a:

ftp://ftp.pc.ibm.com/pub/pccbbs/pc_servers/

(katalog "pccbbs" nawet istnieje, ale jest pusty). Gdzie jeszcze mozna
szukac takich starych, zapomnianych plikow? Moze ktos mial do czynienia
z takimi maszynkami IBM-a i moze cos podpowiedziec, podeslac soft itp.?

pozdrawiam
Marek
(spamtrap@ -> marekm@ i bez .invalid)