Re: Laptop IBM ThinkPad T22 -- jak uruchomic TV OUT ???

Autor: Anubis <rafalb7_at_o2.pl>
Data: Tue 07 Dec 2004 - 08:18:24 MET

Użytkownik "szelas" <szelas@ODSPAMIACZgazeta.pl> napisał w wiadomości
news:ow4td.71858$ha.58379@news.chello.at...

> Nie chcę się kłucić, nie jestem elektronikiem.
> Opisałem tylko mój przypadek, na oryginalnym kablu wszystko było ok a na
> trzech kupionych w różnych miejscach kablach była "lipa"
>
> Teraz mam T41, również ATI i również z tymi luźno kupionymi kabelkami
> nie chce współpracować. Oryginalny kabelek mam, ale nie pasuje do TV
> więc nie sprawdzałem. Kupiłem kabelek, który ktoś mi polecił i jest okey

Może bym rozebrał końcówkę S-VIDEO i popróbował zrobić dodatkowy mostek do
innej nóżki... być może w tym IBM sygnał wychodzi z zupełnie innej nóżki niż
w standardowym S-VIDEO... karta grafiki w tym laptopie to jakaś S3...
ciekawy jestem jaka jakość obrazu uzyskam na TV.
ps. czy ktoś orientuje się jaki największy procesor P3 można włożyć w tego
laptopa ? obecnie jest 900Mgz ale kusi mnie aby go lekko podkręcić lub
zmienić na wyższy... żeby nie które filmy nie przycinały :)