Re: Zasilacz do Athlona 1700XP+

Autor: strOOs <strOOs83-CUT-_at_go2.pl>
Data: Mon 06 Dec 2004 - 21:54:32 MET

"Jolly Roger" <nie_posiadam@maila.w.pl> wrote in message
news:ro32jlecxkgd.1j88mxqxjny9m$.dlg@40tude.net...

> Nie ma żadnego sensu wymiany Fortona 250W (realnie 300W) na coś
> innego, no chyba że masz ze 3 dyski i planujesz jakieś GF6800 kupić.
> Jeżeli masz resztę sprzętu tej samej klasy co procka, to masz jeszcze
> spory zapas.

Ogolnie rzecz biorac jego minus to glosnosc:)

> A tak na przyszłość, to podaj co za sprzęt masz w kompie. No chyba że
> twój komp składa się tylko z procka ;)

procek: Athlon 1700XP+ + Pentagram Q-80 Al
plyta: Matsonic KT400A
pamiec 2x256MB DDR (333+266)
dysk Seagate Medalist 40GB
grafika: Creative GF2MX 32MB DDR
dzwiek SB Live! 5.1 Digital
napedy: Lite-ON 1633S + Teac CDW-58E
i dalej juz nie wiem co, jakas sieciowka, kilka urzadzen na USB i to
wszystko.
Monitor 19" ma osobno zasilanie.