Re: ABIT AI7+P4 3.2 - temperatura ???

Autor: <sul_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 05 Dec 2004 - 20:42:25 MET

Myślę
Biosie

> Nie napisales od kiedy tak sie dzieje?
> Wszystko wskazuje na zle zalozony radiator na procesorze, sprawdz ta
> funkcje w biosie, czy rzeczywiscie jest disablet.
> pozdrawiam
> Piotr

 Sprzęt jest nowy

Sama instalacja Windy to był horror. Alarm włączał się tylko w momentach
oczekiwania na moją odpowiedź (tekstowa część instalacji) i wtedy miałem 3
sekundy na wciśnięcie jakiegoś klawisza. Podczas partycjonowania dysku chodził
przez godzinę bez zarzutu. Jak juz nauczyłem sie szybko wciskać klawisze i
zainstalowałem system, wszystko się jakby uspokoiło, ale jednak włączenie
jakiejś gry, bądź benchmarka powoduje alarm i reset.

BIOS zauktualizowany

Wczystkie ustawienia w BIOSie na AUTO (tam gdzie się da), żadnego podkręcania.