Re: ABIT AI7+P4 3.2 - temperatura ???

Autor: <sul_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 05 Dec 2004 - 20:35:29 MET

Myślę
Biosie

> a grane może być:
> - źle przyczepiony radiator do podstawki?
> - zamiast pasty termoprzewodzącej zastosowałeś termoizolacyjną?
> - uszkodzony czujnik?
>
> - restart następuje dlatego ze zabezpieczenia na płycie głównej działają
> w specyfikacji znalazłem że ta płyta ma trochę tych różnych zabawek do
> O/C ;) ... wiesz może to i dobrze że się resetuje zamiast pracować dalej
>   skutki mogły by być gorsze w drugim przypadku dla procka
>
> - serwis jest od tego zeby pomagać ludziom a nie kłócić się z nimi

> [...]

Zeznaję jak nastepuje:

Procesor jest prawidłowo załozony.
Pastą pokryty był boxowy cooler, nic innego nie stosowałem.
Także podejrzewam czujnik. Ale , czy czyjnik jest zamontowany w płycie, czy też
w procesorze?

Nie mam nic przeciwko wyłączania źle pracującego kompa.

Z serwisem nie chcę sie kłócic. Chcę uzyskać mocne argumenty do dyskusji:-)
Podejrzewam jednak płytę, bo już tu wyczytałem , że abity potrafią mieć
problemy z odczytem temperatury

Pozdrawiam