kieszen na usb problem

Autor: Kobzan <kobzan_at_mtnet.com.pl>
Data: Sun 05 Dec 2004 - 20:45:05 MET

Mam problem. Kupilem kieszen na usb i wszystko ladnie dziala na jednym
kompie ale na drugim lapie dziala ze zredukowana predkoscia czyli w
standardzie 1.1. Port jest napewno w standardzie 2.0 bo moj pen dziala
ok ale ta kieszen nie chce mi dzialac. Pojawia mi sie komunikat zebym
zainstalowal kontroler hosta usb hi-speed. Sciagalem juz rozne stery do
usb i nawet przegralem wszystkie stery z kompa na ktorym dziala ok. Co
robic??