Leadtek WinFast 2000 DV

Autor: Beniamin <wind22_at_nie.spamuj.mnie.na.wp.pl>
Data: Sun 05 Dec 2004 - 15:37:41 MET

Witam, ostatnio zakupiłem tuner (jak w tytule). W obecnej konfiguracji (ASUS
A7V133, Duron 850, 256 MB SDRAM, szybki duzy dysk) mogę nagrywać TV do
mpeg-1. Przy innych formatach (mpeg-2, vcd, svcd) potwornie gubi klatki.
Będę wdzięczny za informacje, jakie jest minimalne wymaganie (chodzi mi o
procesor), żeby bez problemów płynnie zrzucać obraz do mpeg-2, vcd, svcd (a
jaki procesor jest konieczny do zrzucania do divx). Proszę o doświadczenia
użytkowników tej karty - chciałbym jak najniższym kosztem zmodernizować
komputer, by nie mieć problemów z szybkością zrzucania obrazu.

Drugą kwestią jest zrzucanie obrazu z kamery przez FireWire - co jakiś czas
(podczas zrzucania) kamera jest zatrzymywana i Ulead Video Studio zaczyna
jakąś zabawę z buforem (zapewne wcześniej zrzucany obraz był tam
magazynowany). W efekcie potem na filmie są takie "zgrzyty" obrazu. Nie wiem
jak Video Studio zmusić do innej pracy (może można jakoś wymusić zrzucanie
bezpośrednio na dysk? Jakiś inny software? Może to także problem procesora?
Pamięci?)

Z góry dziękuję za wszelkie rady. Pozdrawiam

Beniamin