Toshiba Satelite A50-106 czy Dell D505

Autor: Szwedka <dulannaWYTNIJ_at_autograf.pl>
Data: Sun 05 Dec 2004 - 14:59:30 MET

Witam wszystkich,
przymierzam się do zakupu laptopa i mój wybór padł na Toshibę Satelite
A50-160 lub Della Latitute D505. Czy ktoś z Was miał do czynienia z
którymś z tych modeli? Parametry techniczne obu są dość zbliżone, cena
również, w sklepie chwalą oba... Niestety nikt nie mówi o wadach. Jest to
dla mnie dość duży wydatek, w związku z tym, wolałabym znać wszystkie "za
i przeciw" zanim zdecyduję się na zakup.
Z góry wielkie dzięki za wszelkie opinie.
Pozdr,
Szwedka