Re: wymiana procka na mobilny... dwa pytania... ;)

Autor: oswald <john_tetzlaff[cutthisshit>
Data: Sun 05 Dec 2004 - 05:09:23 MET

"D/\\G/\\" <poprosze@duuuuzo.spamu> napisal(a) w wiadomosci
news:cotbu3$mfb$1@nemesis.news.tpi.pl:

> Mam PIV 2,4GHz a nie 1,6 ;).
> Wiem, że sprzęt jest OK, ale bateria krótko trzyma, max 2h...
> jeśli trochę obciążę procka, to wtedy jeszcze krócej.
> Dlatego myślałam o tym, by zmienić procesor na jakąś wersję mobilną,
> albo wymienić baterię. Obecnie mam 3600mAh.
> Generalnie w tym laptopie (Hyundai P57V) można wymienić niemalże
> wszystko, tzn. upgrade'ować na coś lepszego, nie wiem tylko czy
> normalne procesory różnią się budową od mobilnych na tyle, by
> umożliwić taką podmiankę o jakiej myślę.
> Nie mam na myśli centrino, tylko procesor z literką "M" - czyli wersja
> [...]

mnie sie wydaje, ze bedzie taniej kupic druga baterie (jezeli ten notebook
obsluguje druga baterie.

btw, kupujac notebooka o takich parametrach nie spodziewales sie chyba
dlugiego czasu zycia baterii?

jezeli juz dasz rade chociazby odpalic procesor z "M" w tym notebooku,
jestem na 99% pewien, iz bios komputera bedzie mial problemy z
zaakceptowaniem go i bedzie pracowal np. na o wiele mniejszej
czestotliwosci niz nominalna... tak jest np. z Toshibami, nawet po wymianie
procka "M" na "M" ale z wiekszym zegarem efekt jest dokladnie odwrotny. Ni
mniej ni wiecej tylko powodzenia....

z innej beczki to warto zapytac producenta...

--
oswald
gg: 7777 | An expert is a person who has made all the mistakes that can be