Re: wymiana procka na mobilny... dwa pytania... ;)

Autor: D/\\G/\\ <poprosze_at_duuuuzo.spamu>
Data: Sat 04 Dec 2004 - 22:54:46 MET

Użytkownik "dylan" <dylanUSUN_TO@interia.pl> napisał w wiadomości
news:cot6un$r7i$1@atlantis.news.tpi.pl...
>Z tego co mi wiadomo tylko nielicznym laptopom można powymieniać bebechy...
> Sam sobie odpowiedziałeś na pytanie odnosnie tego że oczekujesz dłuższej
> pracy na bateriach tylko przy wymianie procesora.
> Chodzi Ci zapewne o technologie Centrino :)
> To nie tylko procek ale przede wszystkim chipset płyty głównej.
> Mizernie widzę taką możliwość rozbudowy z drugiej strony Twój PIV 1,6 Ghz
> całkiem ok sprzęt (pomimo że nie napisałeś jaki producent)
> Może lpeiej sprzedać obecny dołozyć i kupić nówkę?

Mam PIV 2,4GHz a nie 1,6 ;).
Wiem, że sprzęt jest OK, ale bateria krótko trzyma, max 2h...
jeśli trochę obciążę procka, to wtedy jeszcze krócej.
Dlatego myślałam o tym, by zmienić procesor na jakąś wersję mobilną,
albo wymienić baterię. Obecnie mam 3600mAh.
Generalnie w tym laptopie (Hyundai P57V) można wymienić niemalże wszystko,
tzn. upgrade'ować na coś lepszego, nie wiem tylko czy normalne procesory
różnią się budową od mobilnych na tyle, by umożliwić taką podmiankę o jakiej
myślę.
Nie mam na myśli centrino, tylko procesor z literką "M" - czyli wersja
mobilna.
Nie wiem, może się nie znam, może to niemożliwe, może mieszam kwestie...
Grafikę mam super - ATI Mobility z pamięcią 64MB, max rozdzielczość to
1400x1020...,
512MB DDR.
Pracuje mi się na tym sprzęcie świetnie. Tylko ta bateria czasem dokucza...
;))

A znasz jakies sklepy z podzespołami do notebooków ?
Sklepy, które mają www i cennik w sieci...

Dziękuję
Pozdrawiam
D.