Re: [Wro] AREST i kupowanie lcd

Autor: jahu1 <jahu.WYWALTO_at_ferdek.pl>
Data: Sun 05 Dec 2004 - 02:10:05 MET

Użytkownik "Szo" <fubushit@poczta.o_n_e_t.pl> napisał w wiadomości
news:cotgr5$dj6$1@news.onet.pl...
> byl to typowy skroot myslowy - nie sa glupi dlatego ze nie maja 1730P.. (
> chociaz madry sklep sciaga to co ludzie kupuja - a jest to jeden z
> najczesciej kupowanych lcd) tylko dlatego ze cokolwiek nie chce kupic u
> nich
> to slysze ze moga to zamoowic - nie wazne czy jest to w tym ich
> smieciastym
> cenniku czy na www czy tez nie ma.. jedyne co maja przez wiekszosc czasu
> klawiatury, wentylatory coolermastera i pare plyt gloownych.. a z reszta
> bywa rooznie..

Ja się czepiłem tylko tego skrótu myślowego, co do aresta to mam swoje
zdanie i tam nigdy nie kupowałem.

A od jakiegoś czasu sprzęt kupuje tylko w hurtowni - i zaskoczyło mnie to,
że części z hurtowni psują się rzadziej niż te ze sklepów komputerowcyh.
Dlaczego? Nie wiem, ale tak już jest.

pozdrawiam
jahu