Re: [Wro] AREST i kupowanie lcd

Autor: Szo <fubushit_at_poczta.o_n_e_t.pl>
Data: Sun 05 Dec 2004 - 00:20:54 MET

Użytkownik "jahu1" <jahu.WYWALTO@ferdek.pl> napisał w wiadomości
news:cotc37$hqf$1@news.onet.pl...

> Ja w żadnym wypadku nie bronię Aresta. Odniosłem się do listu Szo, który
> stwierdził, że skoro firma nie ma na sklepie panela LG 1730p, to jest
> kiepską firmą. Ten argument jest trochę głupi.

byl to typowy skroot myslowy - nie sa glupi dlatego ze nie maja 1730P.. (
chociaz madry sklep sciaga to co ludzie kupuja - a jest to jeden z
najczesciej kupowanych lcd) tylko dlatego ze cokolwiek nie chce kupic u nich
to slysze ze moga to zamoowic - nie wazne czy jest to w tym ich smieciastym
cenniku czy na www czy tez nie ma.. jedyne co maja przez wiekszosc czasu to
klawiatury, wentylatory coolermastera i pare plyt gloownych.. a z reszta to
bywa rooznie..
wiec ich gloowna przypadloscia jest brak towaru ktoory powinni miec wg www i
cennika...
a druga to fakt ze co jeden w tym sklepie to gorszy.. - a ten grubas z
tradzikiem ropowiczym ktoory wyglada jakby spal na jawie to juz wogole...
ech.. padaka ten sklep..

pozdr
Szo