Re: Montowanie dysku w szynach (Chieftec CX-01)

Autor: CIAho <ciahol_wytnij__at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 04 Dec 2004 - 16:45:15 MET

"Bartosz Śmigaj" <smigaj@post.pl> napisał
> Ja mialem wprawdzie DX i tam dysk sie wkreca normalnie, ale jesli sa
> srubki to sie je wkreca.

Ani nie wkręca, ani nie wciska. ;)
Przeca one nie mają gwintu. Są tylko karbowane.
W Chieftecu po prostu się je wkłada, bo trudno tu mówić o wciskaniu.
No może leciutki opór jest (żeby nie było luzów).
Nie niszczy to jednak gwintu w dysku.
Nie ma potrzeby przykręcania szyn na stałe, bo "śrubki" służą tylko
ustawieniu szyny w odpowiednim miejscu na twardzielu i po włożeniu
dysku na swoje miejsce utrzymują wraz z szynami dysk na właściwej
pozycji. Pracują tylko "na ścinanie".
Po wsunięciu dysku z szynami w kieszeń, całość solidnie
w niej siedzi. Żeby wysunąć taki zestaw, trzeba nacisnąć
wystające końcówki szyn i odblokować zaczepy.
Fajny patent. Zero śrubokręta. :)

pozdry
Ciah:o)