Karta graficzna out TV

Autor: Szatyn <szatyn_at_att.net>
Data: Sat 04 Dec 2004 - 19:44:06 MET

Witam czytajacych moje posta!!!
Otoz mam karte graficzna NVIDIA GeForce3 Ti 200
Drive Version: 5.2.1.6
Chcialem podlaczyc sie poprzez zlacze S-Vidio do telewizora. Koncowka S-Vido
jest zakonczona wyjsciem "czincz". Podlaczam ja do televizora Vidio In... ,
no i nic sie nie dzieje, oprocz tego ze obraz staje sie czarny. I
zastanawiam sie, czy aby przypadkiem nie potrzeba wgrac, dodatkowego
programu. Szukalem na sieci cos na temat kart i ich mozliwosci podlaczenia
do TV, ale niestety nic mi sie nie udalo sensownego znalez.
Jesli ktos moglby mi poraadzic.. udzielic wskazowek. bede wdzieczny.
Pozdrawiam
Szatyn